۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

آمادگی شهرداری همدان برای استقبال از زائران حسینی در اربعین

آمادگی شهرداری همدان برای استقبال از زائران حسینی در اربعین

همدان - رئیس شورای اسلامی شهر همدان از آمادگی شهرداری همدان برای استقبال از زائران کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نظری صبح پنجشنبه در جلسه‌ای با انجمن یادآوران عاشورای حسینی گفت: شورا اعتقادی خاص به دریافت مشاوره از مردم دارد و در این راستا نیز سعی کرده با حضور در قشر‌های مختلف ازنظر آنان مطلع شود.

نظری بابیان اینکه شورا پذیرای نظرات سازنده است و از نکات مثبت برای پیشبرد شهر به نحو احسن استفاده می‌شود، افزود: با توجه به اینکه شهر همدان در مسیر راه کربلا و محل عبور کاروان‌های حسینی قرار دارد، در این راستا شورا و شهرداری برای استقبال از زائران اربعین حسینی در آماده‌باش کامل قرار دارند و برنامه‌‌ریزی‌ها برای استقبال از این زائران تدوین‌شده است.

نظری اضافه کرد: در این هماهنگی‌ها فضاسازی فضای شهری با نصب بنر و همچنین اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائران برای تردد در مسیر راه کربلا مورد تأکید قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه صلواتی توسط شهرداری همدان در ورودی و خروجی شهر دایر می‌شود، یادآور شد: شهرداری همدان برای استقبال از زائران راه کربلا آمادگی کامل دارد و ایستگاه‌های صلواتی بین‌راهی در ورودی و خروجی شهر با توزیع آب‌معدنی، خرما، آب جوش، چای و سوغات محلی همدان ازجمله کماج پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: این ایستگاه‌ها در مسیر ورودی شهر از جاده ملایر و جاده تهران برپا می‌شود تا پذیرای زائران اربعین و امام حسین(ع) باشد.

کد خبر 2972169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha